tisdag 29 mars 2011

Vinn kex!

Jag har vunnit en kexätartävling en gång. Jag antar att ingen egentligen är förvånad. Det visade sig att jag var en rackare på att tugga i mig en ansenlig mängd kex på kort tid. Kexen på bilden går dock säkra, för de har jag tänkt lotta ut. De kommer från Brago som precis lanserat Bondgårdskex och en tillhörande pedagogisk app för småbarnsföräldrar som ni kan läsa mer om här. Man behöver dock inte äta kex på tid för att vara med i utlottningen, det räcker att lämna en kommentar om att ni vill vara med och tävla, så drar jag en vinnare på fredag efter kl 18.00.

49 kommentarer:

  1. Åh, jag vill gärna vinna kex till mina barn! (Fast det kommer att vara jag som smyger in i skafferiet och äter upp dem och sedan skyller på min sambo när barnen undrar vart kexen tagit vägen...) / Åsa

    SvaraRadera
  2. Sofia Ivarsson29 mars 2011 17:48:00

    Jag vill vinna kex! /Sofia Ivarsson

    SvaraRadera
  3. Gillar kex! Vill gärna vara med!

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med och tävla:) Man blir aldrig för gammal för kex

    SvaraRadera
  5. Jag är också med...!

    SvaraRadera
  6. jamen vad härligt, jag skulle mer än gärna behöva ett kex eller två, så jag piggnar till mitt iallt tentaplugg :)

    SvaraRadera
  7. Vanessa Figueras Björk29 mars 2011 19:21:00

    Åh, har ett litet mysdjur som skulle älska bondgårdskexen, skriv upp mig som tävlande! Finns dom i butik annars?

    SvaraRadera
  8. Får mej att tänka på leken vi lekte när vi var små, standard på roliga timmen. Man skulle käka upp ett Mariekex fortast möjligt och sedan vann den som först kunde vissla. Snacka om att det flög många kexsmulor i luften...

    SvaraRadera
  9. I love it, I love kex!

    SvaraRadera
  10. Kex vore inte fel! Då skulle jag bjuda min kompis som måste lära sig att det uttalas Kex och inte Shex ;)

    SvaraRadera
  11. oh vore perfekt om en kexoman som jag vann :)

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med! Dock lär det som tidigare skrivet, bli svårt för mig att hålla kakmonster fingrarna borta. Men det ska jag göra allt jag kan för att försöka. ;)

    SvaraRadera
  13. perfekta kex till barnen :-), vill gärna vara med och tävla, fast en och annan slinker nog ner i min ,mage med :-)

    SvaraRadera
  14. åååh kex!!! skulle knapra på några själv o sedan ge resten åt min svägerska som imorgon snittas för barn#2 :)

    SvaraRadera
  15. ååhh..kommer ni ihåg tom&jerry-kexen?? Muuuums...

    SvaraRadera
  16. Jag vill vinna kex:-) /Britt

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med.
    Kex är aldrig fel :-)

    /Jeanette

    SvaraRadera
  18. Jag och mina kakmonster barn vill vinna KEX Hellan!! //

    SvaraRadera
  19. Åh BRAGO, min son som inte äter nästan nånting i matväg och fika trots sina 13 år, äälskar brago, jag med ;)
    Till kaffe, till saft, utan nån dricka..
    Brago är sommar sol bad mmmmmmmmmmm

    SvaraRadera
  20. Min pojkar ÄLSKAR Bragokex och skulle gärna dela dem med morfar på traktorn när vårbruket sätter fart :)

    Mvh Jenny H

    SvaraRadera
  21. Tänk vad barnbarnen glada skulle bli om
    vinnarna skulle bli vi......
    Mormor skulle bli så poppis
    och inte nåt man hittat på loppis.
    Brago skulle gå med vinst
    med 4-5 paket minst.....

    Kram mormor Marija

    SvaraRadera
  22. Klart jag vill vara med :o)

    //Linda

    SvaraRadera
  23. Jag vill självklart vara med och tävla! Tycker du har en underbar blogg som jag läser varje dag...
    // Cilla A

    SvaraRadera
  24. Åh min gudson skulle älska och få lite kex när han kommer hit!:)

    SvaraRadera
  25. jag vill såklart ha kex! nu köper jag väldigt sällan kex, men när jag gör det så är det brago som gäller :)

    SvaraRadera
  26. Jag är sambo med ett kakmonster!! Jag är med!!

    SvaraRadera
  27. Mmmm Brago är ju urgott! =)Klart att jag vill vara med och tävla =)

    SvaraRadera
  28. Klart jag vill vara med! :) Påse!

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vinna kex...äter inte många själv (äter allt annat kladdigt och gott) men ger ofta barn jag har hand om ett kex eller två istället för godis eller annan fika
    Så jag hoppas på tur!
    Hälsningar Gizze

    SvaraRadera
  30. Åh vad kul med tävling! Jag vill också vara med :)

    SvaraRadera
  31. Får nog tassa iväg till svenska affären och köpa svenska kex snart, om du inte vill skicka några Brago, vill säga...? ;-)

    Sjukt kul att du vann tävlingen. HUr många kex blev det?

    SvaraRadera
  32. Det låter gott med lite kex!

    /Linda

    SvaraRadera
  33. Jag köper nästan aldrig kex men det vore trevligt att få testa några.

    SvaraRadera
  34. Emma youaremyworthwile@hotmail.com30 mars 2011 09:09:00

    Ett kex om dagen är minsann bra för magen! :}

    SvaraRadera
  35. Jag fick en liten föraning om att jag kommer vinna så därför vill jag vara med :D

    SvaraRadera
  36. Åh.. jag är jättegärna med i tävlingen. Håller tummen och hoppas på vinst (dock med lika goda möjligheter som övriga)!

    SvaraRadera
  37. Jag (barnen ; ) är jätte gärna med i tävlingen kram Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  38. Hade du sagt åt mig att äta kex på kort tid, hade jag ställt upp!!! Jag vill så klart va med, min vän! Kram Anna

    SvaraRadera
  39. oj vad skoj med kex! Det vill man ju vara med & tävla om!

    SvaraRadera
  40. Jag vill gärna var med i tävlingen.../Lotta

    SvaraRadera
  41. Mmm, kex! :) jag är gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  42. Är gärna med och tävlarom kex. Den stora frågan är om det heter kjeks eller keeks??
    Lina Andersson

    SvaraRadera
  43. Nu är tävlingen avgjord och avslutad. Grattis till Åsa som vann!

    SvaraRadera