onsdag 8 juni 2011

Sommarens snyggaste rosébox

Den handväskformade roséboxen från Vernissage är utan tvekan sommarens snyggaste boxvin! Jag tycker att utbudet bland roséboxarna är lite halvdant, (för att låta sådär lite lagom snorkig) så när jag läste hur den här roséboxen fick höga betyg i både DN och Allt om Mat tyckte jag att det var värt att slå till. Och jag är benägen att hålla med, det här är ett riktigt gott rosévin. Det finns i Systembolagets beställningssortiment (här) och matchar till vilka par skor som helst!

15 kommentarer:

  1. Hur läcker som helst. Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. Så fräck, hade jag druckit vin hade jag köpt den med en gång :-)

    SvaraRadera
  3. Så bra den hade passat i min hand:) Men, visst är det väl så att man ska bejaka kvinnan i sej?
    /Håkan

    SvaraRadera
  4. Oh la la! Härligt med snygg förpackning OCH bra innehåll.

    SvaraRadera
  5. Lenita från Bohuslän8 juni 2011 22:07:00

    Wow!Vilken läcker väska! Matchar dina skor fantastiskt fint och smakar säker jättegott.Detta skall jag testa på och kan även ha som gå bort present till värdinnan för kvällen. Tack för tipset. Kram Lenita

    SvaraRadera
  6. Jag hörde att den fina väskan kommit även i rosa, men hittade den inte. Men att man måste beställa den förklarar ju en del. Det vita vinet är gott tycker jag, så förhoppningsvis även detta. Betydligt snyggare än en vanlig BIB. Och passar helt klart till vilken strass som.

    SvaraRadera
  7. Ja den är urtjusig! Smart marknadsavdelning :)

    SvaraRadera
  8. Ursnygg kram Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  9. Jag har sett reklam för den. Kanske skulle ta och beställa en "väska". :-)

    SvaraRadera
  10. Oh my god!!! Jag som älskar rosé, lätt att jag ska köpa den, den är ju en DRÖM!!! :)
    Tack för tipset :D

    SvaraRadera
  11. Ha ha, jag gick faktiskt direkt in på länken du hade här och beställde en! :D Hoppas den kommer snart!!!!

    SvaraRadera
  12. Tack för tipset! Måste fråga vart dina skor kommer från? Så fantastiskt fina!!!

    SvaraRadera
  13. Jag vet bara ett enda vin jag tycker om, men nu måste jag prova det här också, BARA FÖR förpackningens skull ;)

    SvaraRadera
  14. Skorna kommer från Zara, men det har hunnit gå fem år sedan jag köpte dem.

    SvaraRadera