fredag 28 oktober 2011

Fredagsmys!

Nu är det inte länge kvar tills fredagsmyset börjar! Jag är taggad till tänderna och bläddrar igenom min nya bok "Fredagsmys" av husmorsorna Emma och Anette i jakt på något gott att äta. En himlans trevlig bok, som jag fick av Bally i födelsedagspresent. Olof säger att Bally har sålt hundpussar för att ha råd att handla en bok till mig. Han hävdar också att Bally har köpt den helt själv i bokaffären. Jojomänsan. Kvällen bjuder även på traditionellt fredagsvin. Hoppas att ni alla får en härlig fredagkväll!

6 kommentarer:

  1. Bläddrat i den och verkar jättebra. Helt min typ av mat!
    Tror nog att Bally har klickat hem den på nätet:)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Han är verkligen generös mot sin matte den är Bally! :) Du måste ju tala om vad du dricker för vin, det förstår du väl att vi vill veta? :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Vad gulligt av Bally att ge dig en receptbok i födelsedagspresent! Han vet visst precis vad matte vill ha ;) Trevlig verkar den också =D

    SvaraRadera
  4. Lisa - kvällens vin är zinfandelfavoriten Cline, som för övrigt precis har lanserats på box, i beställningssortimentet! :-)

    SvaraRadera
  5. Den boken är jag också lite sugen på. Vem vill inte ha tips på bra fredagsmysmat?! Och sen är husmorsorna så mysiga.

    SvaraRadera