tisdag 24 januari 2012

Vinn en delikatesslåda! OBS - tävlingen är avslutad.

Nu kära läsare kan ni vinna en delikatesslåda från Familyfood! Den innehåller, förutom flera goda överraskningar, bland annat choklad från La Gott i Jönköping, chips från Rootfruit, karameller från Karamellkokeriet i Mariannelund och pesto från Kung Markatta. Bland annat. Bara massa godsaker, med andra ord! Vad ska man då göra för att vara med och tävla? Jo, gilla Familyfood på facebook, det gör du lättast här, och lämna en liten kommentar till det här inlägget så jag vet att du är med och tävlar. (Om du redan gillar Familyfood på Fejan så kan du så klart vara med och tävla ändå, då behöver du bara kommentera inlägget här.) Så får ni titta in här på söndag, för då presenterar jag en vinnare!

117 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag vill gärna vinna delikatesslådan. Gillar förresten din blogg skarpt och kollar den varje dag! Hälsningar från Lotta

    SvaraRadera
  2. Hoppas på tur...... Kram linda h

    SvaraRadera
  3. ÅH jag är superdupergärna med och gillar såklart redan.
    anna Lundkvist

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag e med o tävlar! :)
    Älskar din blogg, besöker den varje dag!

    Ebba från Finland

    SvaraRadera
  5. Åh, älskar tävlingar!!! Hoppas, hoppas hoppas!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Gillar på fejjan och vill såklart va med och tävla! Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  7. Hej Helena! Klart jag vill vara med o tävla, vilket schysst pris! Va läcker chokladmoussen verkar, med olivolja, nötter o salt, ska nog testas. Om jag lyckas övertyga Mattias förstås... Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Hoppas på tur! Kram Catrine

    catrinealmer@live.se

    SvaraRadera
  9. Håller tummarna. Vore perfekt att öppna efter hemkomsten ifrån BB ;-)

    SvaraRadera
  10. Åh jag gillar familyfood. SJälvklart vill jag vinna ;)

    SvaraRadera
  11. Jag vill också vinna!!!!!!

    SvaraRadera
  12. Vore underbart att vinna :-)


    //Pia

    SvaraRadera
  13. Fina du!

    Vilken tävling du bjuder på!

    Jag har gillat på Facebook ( Anna M Persson)

    Nyfiken på den där Familyfoods delikatesslådan

    vill ju gärna vinna en sådan.

    Skulle överraska min man

    ingen skulle uppskatta det som han.

    Med lite chips, karamell och choklad

    skulle jag göra barnen glad





    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Skulle så gärna vilja vinna!!!Jag har gillat på FB./Lisa
    elisabethjunga@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Elin Torstensson24 jan. 2012 18:45:00

    Ja men varför inte! Gillat på facebook och jag gillar ju din blogg starkt Hellan :)

    SvaraRadera
  16. Vill så gärna vinna! :)

    SvaraRadera
  17. Hej,
    Ja men va roligt, gillat o klart! Jag skulle vilja vinna paketet för att dela med min andra halva som är student. Det hade varit kul att få överaska han med lite smått o gott. :)

    Lena L

    SvaraRadera
  18. Gillar bloggen skarpt, och nu även Familyfood på facebook. Håller tummarn och hoppas på lite tur!

    Vänligen
    Johanna

    SvaraRadera
  19. Oh! jag vill gärna vara med och tävla
    om den där lådan! :)

    hälsningar Linnea Sellvén

    SvaraRadera
  20. Vill gärna vinna!Trevlig blogg som jag nyligen upptäckt! :)

    SvaraRadera
  21. Tokgillar! Delar på min egen blogg också, företag som detta förtjänar all publicitet dom kan få!

    SvaraRadera
  22. Mikaela i Kalmar24 jan. 2012 19:16:00

    Åh, jag vill såklart också vinna! :)

    SvaraRadera
  23. Gillar på FB och vill gärna vara med och tävla

    SvaraRadera
  24. Emelie Gustavsson24 jan. 2012 19:34:00

    Jag vill gärna vara med :)

    SvaraRadera
  25. "Karamellkokeri" enda sen jag var liten och de sjöng om karamellkokeri på mitt monchichiband så har jag önskat att jag fick besöka ett. Nu hoppas jag på att ett litet innehåll från Mariannelunds karamellkokeri kan komma hem till mig istället!

    SvaraRadera
  26. amanda Ohlsson24 jan. 2012 19:52:00

    Jag vill vara med och tävla! =D

    SvaraRadera
  27. Gillar på fejjan och gillar delikatesser och annat kul i hemlig låda. Jag är på!

    SvaraRadera
  28. Nu har även jag gillat på fb :) (Josefine Vennberg)

    SvaraRadera
  29. Klart man vill vara med i tävlingen : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  30. Klart jag vill vinna! =) Kram på dig!

    SvaraRadera
  31. Vill sååå gärna vinna. Supertrevlig blogg, har provat flera av recepten.

    SvaraRadera
  32. Klart jag vill vinna! Har gillat på FB./Anders
    Andersikalmar@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej!! Jag vill jättegärna vara med!! Har gillat på FB (gillare nummer 965)

    Hoppas på jättetur!

    Kram/Malin
    grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Åh lät ju super smarrigt! En himla fiffig lösning med matkassar måste jag säga... Då slipper man fundera på VAD SKA VI ÄTA TILL MIDDAG? ;)

    Tar även chansen att vinna den läckra delikatesslådan :)

    liselotte.bergstedt@telia.com

    SvaraRadera
  35. Hej!
    Jag tillhör den där skaran som borde ha tid för planering :) men jag vill gärna berätta att jag gett dig en Liebster Blog Award i mitt senaste inlägg. Skicka gärna den vidare. Ha en fin vecka! Kram Suz

    SvaraRadera
  36. Låter spännande... och gott!! Klart jag vill vara med och tävla :o)

    //Linda

    SvaraRadera
  37. Hade varit jättetrevligt att vinna en delikatesslåda!
    Tack för en trevlig och mysig blogg!

    SvaraRadera
  38. Jajamensan, vi gillar både Familyfood på fb och hemliga lådor med gotter i!

    SvaraRadera
  39. Jag vill vääligt gärna vara med och tävla =)=)

    SvaraRadera
  40. Så klart att jag vill vinna den där gottelådan, matnörd som jag är! Komplimanger till din blogg också som är mycket inspirerande:)

    SvaraRadera
  41. Klart att jag vill vara med :).Eftersom jag har levt på slankasoppor i 2 veckor skulle lite delikatesser sitta väldigt fint:) kramar i massor/Diana

    SvaraRadera
  42. Den där lådan lägger jag gärna vantarna på. Låter jättegott och spännande.
    Kram

    Anna

    SvaraRadera
  43. Åh vilket härligt paket:)
    har gillat på facebook så nu håller jag tummarna fram till söndag;)
    Ha en underbar dag kram Sanna

    SvaraRadera
  44. Vilken trevlig vinst, den vill jag såklart vara med och tävla om. ;-)

    SvaraRadera
  45. ska genast in och gilla och tävla!

    Svar: åå så din man är fotograf...han och jag borde semestra ihop för det där med fönster, slitna dörrar ååååå Underbart!

    Haha sambon min tycker inte det är lika underart när jag stannar var och varannan meter, hojtar "flytta dig du står i min bild", när vi är utomlands, haha

    ha en fin dag!

    SvaraRadera
  46. Sandra Persson25 jan. 2012 08:49:00

    Rolig vinst, så jag vill gärna vara med och tävla :)

    Tack för en inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  47. Hej! Din blogg är så mysig så jag tittar in varje dag och blir glad och varm i hjärtat! Kul att du ordnar tävling oxå! Varma hälsningar
    Louise

    SvaraRadera
  48. Jag har gillat på fb,Simone Hanna
    och håller tummarna att denna låda kommer till mig,är verkligen en gottegris och de skulle vara helt underbart och få smaska på allt av de goda från familyfood.

    SvaraRadera
  49. Jag har gillat på FB. Lådan låter verkligen inte alls fel! Bara massa godsaker som kan förgylla en studentsskafferi något fantastiskt :)

    SvaraRadera
  50. Vilken surprise det skulle bli att vinna denna smarriga låda. Håller tummar & tassar för vinst!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  51. Jag är gärna med och tävlar, kan ju inte motstå chansen att få frossa i godsaker ;) Gillar på fb

    SvaraRadera
  52. Klart att jag vill vara med och tävla. Hoppas på tur och att få bjuda mina vänner på ngt gott ifrån lådan:)

    SvaraRadera
  53. Hej, jag vill gärna vara med. Gillat på fb!

    Med vänlig hälsning,
    Heléne

    SvaraRadera
  54. Hej,

    Gillar din blogg och har den som favorit och direktlänkad på datorn. Vill jätte gärna vara med och tävla.

    SvaraRadera
  55. Smask, som gravid vill jag såklart vinna mat! (och inte vinlotteri som dem håller på med på jobbet, det borde klart finnas fler matlotteri istället!) :)

    /Anna Eriksson

    SvaraRadera
  56. Anna - finns det vinlotteri på ditt jobb? Fusk! Jag vill också vinna vin! :-)

    SvaraRadera
  57. Har gillat på facebook och vill självklart vara med o tävla! :D

    SvaraRadera
  58. Åh det låter ju supergott! Hoppas på vinst kan man ju alltid göra :)

    SvaraRadera
  59. Jag skulle bli överlycklig att vinna denna delikatesslåda! Är precis nybliven mamma och skulle uppskattas mycket!

    Gillar verkligen din blogg och gör reklam för den på min blogg. =)

    Fortsätt med det du gör!

    Kram Kitty

    SvaraRadera
  60. mums vad gott jag är med å vill vinna ,läser din mysiga blogg varje dag kram annika från jönköping

    SvaraRadera
  61. men ja den där skulle ju passa alldeles perfekt i mitt kök;) jag är såklart med och tävlar:)

    SvaraRadera
  62. jag e nu me i tävlingen,har på fb gillat me,plus där heter jag anette gustafsson (nette28@live.se) iaf hoppas på vinst ,vore trevlit d :) skulle komma bra till nytta :)

    SvaraRadera
  63. gillar på fb (fast med min jobbmail-adress)!!!
    Vill sååå gärna vinna!!

    SvaraRadera
  64. Vilken kul tävling! Nu när det är knapert efter att ha flyttat så skulle det vara roligt att överraska de som hjälpte mig att flytta med något smaskigt :)

    har gillat på FB (Nathalié Teodorson) och håller tummarna!

    Kram Nathalié

    SvaraRadera
  65. Hej!
    Vilken härlig blogg du har, och vilken tävling då, helt makalöst fint pris... Sådana delikatesser har jag sällan råd att unna mig, tänk att då få en hel låda. En så´n lycka det vore..
    Har gillat på fb, under namnet Marie L-m. Lägger mig också som följare, av din blogg, vill inte missa något av det du skriver om.
    Ha det så gott önskar Marie från Gotland
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Jag har gillat på fb. Vill så gärna vinna för det här är precis i min smak.

    SvaraRadera
  67. Mysig blogg. Kul att hitta den. Jag gillar sidan på fb. (Emma-Lena Svedberg) Trevlig tävling med fint pris.

    SvaraRadera
  68. Gillat och är med och tävlar. Rotfruktschips, mmm ...

    SvaraRadera
  69. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

    SvaraRadera
  70. Vilken rolig tävling! Hoppas på tur!
    mammamia6@hotmail.se

    SvaraRadera
  71. Hej!

    Vilken fin tävling!
    Har gillat Familyfood Fb med samma namn som i mailen, gillar även denna sida på Fb:)

    *hoppas*

    Kram från
    hilde_jensen(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Klart jag vill vinna en delikatess låda,
    Gillar på Facebook och håller tummarna.


    Saljaren_10@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Hej
    Är gärna med och tävlar. Spännande priser lockar alltid.

    SvaraRadera
  74. Hoppas på tur.
    Gillar på fb

    SvaraRadera
  75. Klart jag är med´! ( Hanni hainaba på fb ) Har gillat ;D

    SvaraRadera
  76. Hej! Gillar Familyfood på fb, tyvärr levererar de inte i Linköping så att få vinna en låda ed godsaker skulle vara jätteroligt! Hälsningar Charlotte

    SvaraRadera
  77. Ja, jag vill vara med, en småbarnsmamma behöver en gottepåse till familjen med detsamma:-)
    gillar på facebook, delar!

    SvaraRadera
  78. Hej!
    Jag är såklart med och tävlar!
    Vem kan motstå delikatesser?

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  79. Anna Johansson26 jan. 2012 15:38:00

    Jag är med! Mumsfillibabba :)

    anna.johansson@enocsystem.com

    SvaraRadera
  80. Gillar på FB, vill gärna vinna :)

    frida-88@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. jag har redan gillat på Fb och vill gärna vinna den här unik lådan.

    SvaraRadera
  82. Hejsan!

    Jag blev gillare nr 1014 på FB.

    Hoppas hoppas på en vinstlott, för detta låter ju verkligen gott! :)

    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  83. Sandra Pettersson26 jan. 2012 18:23:00

    Gud vad trevligt!! Jag gillar på FB:Sandra Pettersson fd Larsson

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Vilken toppenvisnt, jag gillar på FB och håller tummarna!

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  85. Vilket härligt och smaskigt pris som passar hela familjen!

    Jag är hemskt gärna med och har givetvis gillat på facebook där jag heter Linda Ohlsson.

    Roligt att det avgörs på en söndag då det inte händer så mycket annat, då har man ngt o se fram emot då oxå!

    kram

    SvaraRadera
  86. Hoppas på att jag vinner! Kul tävling!Och Familyfood ligger mig väldigt varmt om hjärtat sedan länge!

    SvaraRadera
  87. vilken underbar vinst! dressyrare@gmail.com

    SvaraRadera
  88. Vilken trevlig låda det där verkar vara! Den är jag gärna med och tävlar om, och gillar såklart på fb! (amanda hesselgard)

    Amandahesselgard@gmail.com

    SvaraRadera
  89. En delikatesslåda låter supermysigt. Det tycker jag att jag förtjänar nu mitt i all stress :)

    SvaraRadera
  90. åhh vilken enorm lycka det skulle vara att vinna i denna tävlingen. Går ofta i mataffärerna och trånar efter roliga matvaror som sätter guldkant på allting, men köper aldrig något.

    SvaraRadera
  91. Så mycket av livets goda i en kartong -
    vilken dröm att få ett såndant urval en gång.
    För Familyfood - den nya familjefavoriten -
    har läckerheter för stor och för liten!
    Quanena

    SvaraRadera
  92. Jag gillar och delar på facebook
    manettan@gmail.com
    Anette Eriksson

    SvaraRadera
  93. detta vill jag vinna en hel låda av en massa plock..passar ju hos mig för av barn som vill smaka har jag ju en hel flock
    susannelindh@msn.com

    SvaraRadera
  94. Jag vill vara med! Jag har gillat på facebook!
    Älskar din blogg förresten!

    SvaraRadera
  95. Jag har gillat på fb och vill vinna denna låda!! :))

    Hengi Hengy på FB

    SvaraRadera
  96. Vilken läcker vinst! Vill väldigt gärna vinna.
    Har gillat på FB
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  97. jag vill åxå va med å tävla... jag gillar på Fb åxå...

    tack för en fin blogg...

    SvaraRadera
  98. Jag är gärna med och tävlar om detta överaskningspaket :)

    michaelalindh@live.se

    SvaraRadera
  99. Hej

    Jag får fantastiskt mycket inspration från din blogg både vad det gäller mat och dryck men även reseinspiration. Tittar in varje dag och blir glad av alla tips och vackra fotografier.

    Asuka

    SvaraRadera
  100. Hej!

    Jag är med och tävlar! :) Har gillat pa FB.

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Hej!

    Jag har gillat på facebook och hoppas på jättetur så jag kan överaska världens bästa mamma med denna överaskning så hon ser att bra (och goda!) saker händer henne också!

    jesspessy@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Gillar på facebook :) (Heidi Lundgren)
    Kram!
    Hajjdi@live.se
    /Heidi

    SvaraRadera
  103. Oj vad många tävlanden det var... Men tar man aldrig chansen så... ;)

    Jag har gillat sajten på facebook och heter ana nordlander lund där.

    Min mejl är ienannandelavlivet@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Låter för gott för att vara sant! Klart jag vill ta en lott.

    SvaraRadera
  105. Har sedan länge "gillat" Familyfood och självklart vill jag vara med och se om jag kan vinna denna härliga låda!:D Och nu gillar jag även din fina blogg! Så mycket gott och fint med massa tips och idér! :)

    SvaraRadera
  106. Jag vill oxå vinna! Jag gillar på fejjan!
    Hoppas på tur!!

    SvaraRadera
  107. Så underbar vinst:En sådan låda skulle vara perfekt till min och sambons myshelg på tu man hand:)
    Gillat på fb (Annchristin Holmlund)

    SvaraRadera
  108. Jag vill otroligt gärna vinna detta! :)

    SvaraRadera
  109. jag vill också vara med och tävla!! tack för en härlig blogg!!

    SvaraRadera
  110. Jag är gärna med och tävlar, gillat och delat på face book tävlingen och gillar Familyfood på deras face book. De var något helt nytt för mig, tycker att det är en bra intiativ och jag önskar dem lycka till vidare med sitt företag.

    anette carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  111. Hej!

    Jag vill garna var med! Gillar pa facebook (Karin Sjomar)

    Mvh
    Karin

    karin.sjomar@gmail.com

    SvaraRadera
  112. Yes, Kristina Karlsson gillar på FB.
    Och japp, jag är gärna med och tävlar och spännande lådan :-)

    kicki_m1@hotmail.com

    SvaraRadera
  113. Här var det gillart! :)

    Hoppas du har en fin helg!

    SvaraRadera
  114. Jag är med!

    Per
    valo@live.se

    SvaraRadera