måndag 27 augusti 2012

Vinn en matkasse! OBS! Tävlingen är avslutad.

Då var det dags för en riktig toppentävling! Nu kan ni vinna en matkasse för två personer som räcker till fyra middagar i samarbete med Familyfood!

För att vara med och tävla - gå in på Familyfoods hemsida och kolla så att de levererar till den stad du bor i. De finns främst i Götaland. (För att låta som en väderreporter. Och om man inte bor i Götaland kan man ju alltid ge bort kassen till någon man känner som råkar bo där, om man skulle vinna.) Gilla sedan Familyfood på Facebook. Gilla kan man göra här. Skriv sedan en liten kommentar i kommentarsfältet här nedan att du är med och tävlar, och vilken stad du bor i. Till exempel "Lisa Johansson, Växjö". På söndag kväll drar vi en vinnare!

29 kommentarer:

  1. "Photo by" Emelie27 aug. 2012 22:22:00

    Jag tävlar gärna och hoppas på att få ge bort en kasse till svärfar i Västervik som alltid bjuder på lika god mat när vi är där på besök!
    /Emelie Öberg

    SvaraRadera
  2. Åh en matkasse vore ju toppen att vinna! I stressade småbarnstider är man glad om det blir ordentligt handlat ett par ggr i månaden ;)
    Bor i Borgholm!

    SvaraRadera
  3. Hej Helena!
    Jag vill vara med och tävla, då kan jag bjuda "Puss-Erik" på en ny spännade middagsrätt.

    SvaraRadera
  4. Charlotte Theander Färjestaden

    SvaraRadera
  5. Att vinna vore TOPPEN! Hannah i Kalmar

    SvaraRadera
  6. Åh, detta hade jag varit jätteroligt att smaka! //Malin Junghard i Växjö (grodmalin@gmail.com)

    SvaraRadera
  7. Å, klart jag är med och tävlar!
    Snart väntas vår lilla bebis och det vore fantastiskt underbart att få middagen hemkörd till ytterdörren. Heja, heja!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  8. Är sugen på att testa matkasse men får inte tummen ur att välja. Ser att de inte levereras till Göteborg så får väl hämta den hos svärföräldrarna i Falköping.

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med och tävla! Jessika i Oskarshamn.

    SvaraRadera
  10. Åh, detta vore trevligt att vinna! Har tänkt att prova detta, men det har inte blivit av. Vill oxå passa på att tacka för en fantastisk blogg som jag gärna läser.
    /Louise, Göteborg

    SvaraRadera
  11. ...och eftersom jag upptäckte att kassen inte levereras till Göteborg vill jag skicka den till min mamma i Boxholm ifall jag vinner =)
    /Louise

    SvaraRadera
  12. Marie Fransson28 aug. 2012 15:57:00

    Jag är gärna med och tävlar (och har gillat på fb)! Jag har funderat på att testa detta med matkassar, men det har liksom inte blivit av...//Marie i Nybro

    SvaraRadera
  13. Men vad trevligt, tyvärr levereras inte kassen i min stad, men jag skulle jättegärna vilja vinna en till mina vänner i Mjölby. Denna underbara familj som stälelr upp på oss i vått och tort trotts att vi har 20 mil mellan oss!

    Alexsandra Hullberg

    SvaraRadera
  14. Jag är helt klart med, även om jag är dottern i familjen så tror jag inte mamma blir direkt ledsen om jag vinner, skönt med lite omväxling för allihopa.

    Har gillat på facebook. Emilia, Värnamo.

    SvaraRadera
  15. Tävlar gärna, hoppas på vinst ;-) Johanna Håkansson i Kalmar.

    SvaraRadera
  16. Jag bor i Västervik och vill vara med och tävla.

    Din blogg är för övrigt mycket inspirerande och fin! Läser den ofta!

    SvaraRadera
  17. Jag vill oxå va me o tävla!!!
    Linnea Klingström , Tibr
    Gillar denna bloggen jätte mycke!!!!

    SvaraRadera
  18. Skulle vara toppen att vinna en mat kasse o se vad den innehåller och få nya ideer till matlagningen. Catrin Mjölby

    SvaraRadera
  19. Linn Storm, Skövde

    SvaraRadera
  20. Vore fantastiskt att vinna matkassen , den skulle underlätta i vardagen.

    Kajsa som bor i Kalmar.

    Har gillat Familyfood.

    SvaraRadera
  21. Glömde ju skriva namnet på 2:a kommentaren ;) vill såklart vara med & vinna en matkasse!
    Therese Franck, Borgholm

    SvaraRadera
  22. En matkasse vore ju självklart superb att vinna! Stressad farsa som knappt vet var handlarlista heter!
    Mvh Daniel Karlsson, Kalmar

    SvaraRadera
  23. Ett par med utflugna barn som blivit lata vill gärna var med och testa Familyfood. Har såklart gillat på facebook. Marija och Örjan från Nybban

    SvaraRadera
  24. Hej och framför allt tack för en fantastiskt fin och inspirerande blogg!

    Jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla. Jag har ett stort matintresse och jag har länge tänkt testa en kasse. Denhär verkar vara precis i min och vår smak! Hoppas på tur!

    /Jossan på ön

    SvaraRadera
  25. åh! jag vill vinna! bor i kalmar =)

    SvaraRadera
  26. En matkasse skulle vara bra eftersom det ofta kan vara svårt att komma påvad middagen ska bestå av.
    Carolina i Mariannelund, kan hämta i Nässjö om jag skkulle vinna!

    SvaraRadera
  27. Malin Hammarfors Kalmar. Kul att testa något nytt skulle det vara.

    SvaraRadera
  28. Min fru klagar alltid på att jag inte kommer på några nya och spännande maträtter att laga. Med den här kassen skulle jag kunna överraska henne varje dag med nya goda rätter. Både hon och jag skulle bli fantastiskt glada för matkassen.

    Tack för en mycket inspirerande blogg.

    Hans E i Kalmar

    SvaraRadera
  29. Linda Hult- Borås

    SvaraRadera