fredag 29 mars 2013

Glad påsk!

Glad påsk, kära vänner! Hoppas att ni alla får en fin påsk med mycket godsaker och gott om tid till lugn och ro. Jag antar att ni redan har bestämt vad som ska inmundigas i påsk, men om ni inte har det, kan jag rekommendera en titt i min påskkategori. Där finns även lite tips på vårig och påskig dukning, trots att våren just nu lyser med sin frånvaro och snön har fallit över Öland ända sedan lunchtid idag.

Och på tal om Öland, om det är några som är här på besök i påsk och är sugna på något gott, så kör mitt favoritställe StrandNära påskcafé lördag och söndag, Ölandschoklad har öppet i Färjestadens hamn där de precis har lanserat sin egna italienska glass, och Kalk på norra Öland har öppet för den som vill äta en hamburgare som heter duga. Jag önskar er en härlig påsk, var ni än befinner er!

4 kommentarer:

  1. GLAD PÅSK till er alla tre!
    Att ni njuter och har det bra är vi säkra på:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får lite sol på er också, såg att det ska snöa på Öland, nåväl, våren kommer ändå fortare hos er än i Stockholm! Glad Påsk!

    SvaraRadera
  3. Glad påsk, hoppas ni njutit till fullo av helgen... det har vi gjort. Kram på er! :)

    SvaraRadera